The Social Selling Company en SocialOne gaan samen verder

The Social Selling Company en Social.ONE gaan als partnerbedrijven verder. Als combinatie bieden de snelgroeiende bedrijven van salesspecialist Wessel Berkman en LinkedIn- en social selling-trainer Perry van Beek zowel training en coaching als complete transitietrajecten op het gebied van (digitale) sales aan.

De combinatie van The Social Selling Company en Social.ONE is de Europese variant van het succesvolle Amerikaanse Sales For Life. De bureaus werken als het gaat om teamtransities alleen nog onder de naa The Social Selling Company. Zij helpen organisaties hun salesprocessen om te buigen van analoog naar digitaal. “Samen bieden we een totaalaanbod van transities, training, tooling en ondersteuning op het gebied van moderne sales”, zegt Wessel Berkman, directeur van The Social Selling Company. “Door zowel een oplossing voor zzp’ers als corporate Nederland te bieden, geloven wij de grootste van Europa te kunnen worden”, voegt Perry van Beek, oprichter van Social One toe.

Schaalbaarheid en kennis
Social influencer Van Beek is sinds de start verbonden aan The Social Selling Company, als extern adviseur en trainer. Maar vanaf heden is hij dus ook echt partner van het bureau. Van Beek heeft sinds 2009 al duizenden salesprofessionals geleerd hoe zij LinkedIn kunnen inzetten om new business te genereren. “Het werd voor mij steeds lastiger om grote klanten te managen. Samen bieden wij meer continuïteit”, aldus van Beek. “The Social Selling Company is een echt transitiebedrijf en heeft de schaalbaarheid in huis, wij de uitgebreide trainingen, kennis en ervaring.”

Samen iedereen bijstaan
Van Beek en zijn team geven al jaren trainingen op het gebied van social selling, terwijl Berkman met zijn The Social Selling Company bedrijven bijstaat in complete transities op het vlak van sales. “Sales- en marketingprofessionals zien hun vak drastisch veranderen. Maar meeveranderen, laat staan vooroplopen, is niet zo eenvoudig”, zegt Berkman. “Wij kennen de uitdagingen van onze vakgenoten en kunnen samen iedereen met een behoefte op dit vlak bijstaan. Wil je een korte training – online of fysiek – zodat je de volgende fase in kan? Dan kan dat via ons label Social.ONE. Wil je met het hele team een transitie doorlopen, dan ben je bij The Social Selling company aan het juiste adres.”

Auteur |   ·   woensdag 11 okt, 2017

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

De toekomst: Een IT-zelfservice desk

De toekomst: Een IT-zelfservice desk

Auteur: Head of End User Services & Head of Service Desks bij Fujitsu Mark Schippers Zelfservice is niets nieuws, de consument kan al jaren zelf zijn boodschappen afrekenen en bedrijven als Amazon sporen klanten aan hun eigen problemen op te lossen, zonder een servicedesk te hoeven inschakelen. De IT-markt met zijn vele servicecenters en servicedesks

Consument negatief over security en mobile & wifi

Consument negatief over security en mobile & wifi

Het sentiment onder de Nederlandse consument voor de onderwerpen security en mobile & wifi is voornamelijk negatief. De berichten over IoT (3.300) en automatisering (1.500) zijn opvallend genoeg aanzienlijk positiever. Dit blijkt uit een trendanalyse van kwaliteitsgesprekken op fora en social media door onderzoeksbureau MWM2 in opdracht van contentmarketingbureau Mediatic. De onderwerpen security, mobile &

Fujitsu introduceert uitgebreid channel-gericht Hybrid Cloud Portfolio

Fujitsu introduceert uitgebreid channel-gericht Hybrid Cloud Portfolio

Fujitsu biedt zijn SELECT Channel Partners vanaf vandaag een krachtig set aan tools. Via het gebruiksvriendelijke selfservice Hybrid Cloud Portal kunnen zij eenvoudig cloudgebaseerde diensten leveren aan hun klanten. De migratie van computerinfrastructuur naar de cloud blijft toenemen. Fujitsu biedt zijn SELECT Channel Partners daarom de mogelijkheid zich te ontwikkelen tot servicegerichte ondernemingen met nieuwe,

Equinix breidt activiteiten uit in Spanje en Portugal

Equinix breidt activiteiten uit in Spanje en Portugal

Equinix, Inc. (Nasdaq: EQIX), de wereldwijde aanbieder van interconnectie- en datacenterdiensten, kondigt de overname aan van Itconic en CloudMas van de Carlyle Group  voor een bedrag van 215 miljoen euro. Itconic biedt interconnectie en cloudinfrastructuuroplossingen in zowel Spanje als in Portugal. Met de overname krijgt Equinix datacenters in handen in Madrid, Barcelona, Sevilla en Lissabon.

Kantoorautomatisering Openbaar Ministerie gaat naar Fujitsu

Kantoorautomatisering Openbaar Ministerie gaat naar Fujitsu

Het Openbaar Ministerie (OM) en Fujitsu tekenen vandaag een vijfjarig contract voor het beheer van de kantoorautomatisering voor ruim zesduizend OM-medewerkers. Het Japanse ICT-bedrijf gaat er de komende jaren voor zorgen dat de medewerkers van het OM flexibel en efficiënt kunnen werken met een toekomstbestendige virtuele werkomgeving. “Het OM staat aan de vooravond van grote

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken