The Social Selling Company en SocialOne gaan samen verder

The Social Selling Company en Social.ONE gaan als partnerbedrijven verder. Als combinatie bieden de snelgroeiende bedrijven van salesspecialist Wessel Berkman en LinkedIn- en social selling-trainer Perry van Beek zowel training en coaching als complete transitietrajecten op het gebied van (digitale) sales aan.

De combinatie van The Social Selling Company en Social.ONE is de Europese variant van het succesvolle Amerikaanse Sales For Life. De bureaus werken als het gaat om teamtransities alleen nog onder de naa The Social Selling Company. Zij helpen organisaties hun salesprocessen om te buigen van analoog naar digitaal. “Samen bieden we een totaalaanbod van transities, training, tooling en ondersteuning op het gebied van moderne sales”, zegt Wessel Berkman, directeur van The Social Selling Company. “Door zowel een oplossing voor zzp’ers als corporate Nederland te bieden, geloven wij de grootste van Europa te kunnen worden”, voegt Perry van Beek, oprichter van Social One toe.

Schaalbaarheid en kennis
Social influencer Van Beek is sinds de start verbonden aan The Social Selling Company, als extern adviseur en trainer. Maar vanaf heden is hij dus ook echt partner van het bureau. Van Beek heeft sinds 2009 al duizenden salesprofessionals geleerd hoe zij LinkedIn kunnen inzetten om new business te genereren. “Het werd voor mij steeds lastiger om grote klanten te managen. Samen bieden wij meer continuïteit”, aldus van Beek. “The Social Selling Company is een echt transitiebedrijf en heeft de schaalbaarheid in huis, wij de uitgebreide trainingen, kennis en ervaring.”

Samen iedereen bijstaan
Van Beek en zijn team geven al jaren trainingen op het gebied van social selling, terwijl Berkman met zijn The Social Selling Company bedrijven bijstaat in complete transities op het vlak van sales. “Sales- en marketingprofessionals zien hun vak drastisch veranderen. Maar meeveranderen, laat staan vooroplopen, is niet zo eenvoudig”, zegt Berkman. “Wij kennen de uitdagingen van onze vakgenoten en kunnen samen iedereen met een behoefte op dit vlak bijstaan. Wil je een korte training – online of fysiek – zodat je de volgende fase in kan? Dan kan dat via ons label Social.ONE. Wil je met het hele team een transitie doorlopen, dan ben je bij The Social Selling company aan het juiste adres.”

Auteur |   ·   woensdag 11 okt, 2017

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

Gemeente Almere en Fujitsu hernieuwen contract voor werkplekbeheer

Gemeente Almere en Fujitsu hernieuwen contract voor werkplekbeheer

De gemeente Almere en Fujitsu hebben een nieuw meerjarig contract getekend voor werkplekdienstverlening vanuit de private cloud. Het Japanse IT-bedrijf gaat er de komende jaren voor zorgen dat 1800 medewerkers van de gemeente flexibel en efficiënt kunnen werken met een toekomstbestendige virtuele werkomgeving die voldoet aan alle geldende normen op het gebied van beveiligings- en

Digitalisering mislukt bij een op de vijf retailers

Digitalisering mislukt bij een op de vijf retailers

Bijna 20 procent van de retailers heeft in de afgelopen twee jaar een digitaliseringsproject zien mislukken, zo blijkt uit het rapport Digitale Transformatie MAST, uitgevoerd in opdracht van Fujitsu onder 1.625 internationale bedrijfsleiders. Gemiddeld kost een digitaliseringsproject dat mislukt de retailer 337.000 euro. Zo’n 70 procent van de respondenten is bang voor de gevolgen van een

Equinix ziet omzet in 2017 met 21 procent stijgen

Equinix ziet omzet in 2017 met 21 procent stijgen

Jaaromzet datacenterbedrijf stijgt naar 4,4 miljard dollar Equinix, Inc, (Nasdaq: EQIX), wereldwijde aanbieder van interconnectie- en datacenterdiensten heeft de cijfers van Q4 en 2017 naar buiten gebracht. De omzet van het bedrijf groeit voor het zestigste kwartaal en dus het 15e jaar op rij. Daarbij is de omzet afkomstig van interconnectiediensten met 31 procent gestegen ten opzichte

De belangrijkste AI-ontwikkelingen in 2018

De belangrijkste AI-ontwikkelingen in 2018

Ruim 30 procent van alle IT-partners van Fujitsu verwacht in 2018 een enorme groei op het gebied van kunstmatige intelligentie. Vanwege de groeiende belangstelling vanuit zowel het bedrijfsleven als de consument, heeft Fujitsu daarom aan zijn leidinggevenden gevraagd wat dé trends zijn voor 2018 op het gebied van AI. Groeiende interesse vanuit het bedrijfsleven Tachtig

84 procent Nederlanders is bereid alle financiële gegevens te delen

84 procent Nederlanders is bereid alle financiële gegevens te delen

84 procent van de Nederlanders is bereid al zijn (digitale) financiële gegevens te delen wanneer dit leidt tot een betere en efficiëntere dienstverlening rondom hypotheekadvies en -aanvraag. Dit blijkt uit onderzoek in opdracht van Omniplan onder 1.035 werkende Nederlanders. Opvallend is dat de helft van de ondervraagden vindt dat er tijdens zijn hypotheekaanvraag geen rekening is gehouden

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken