The Social Selling Company en SocialOne gaan samen verder

The Social Selling Company en Social.ONE gaan als partnerbedrijven verder. Als combinatie bieden de snelgroeiende bedrijven van salesspecialist Wessel Berkman en LinkedIn- en social selling-trainer Perry van Beek zowel training en coaching als complete transitietrajecten op het gebied van (digitale) sales aan.

De combinatie van The Social Selling Company en Social.ONE is de Europese variant van het succesvolle Amerikaanse Sales For Life. De bureaus werken als het gaat om teamtransities alleen nog onder de naa The Social Selling Company. Zij helpen organisaties hun salesprocessen om te buigen van analoog naar digitaal. “Samen bieden we een totaalaanbod van transities, training, tooling en ondersteuning op het gebied van moderne sales”, zegt Wessel Berkman, directeur van The Social Selling Company. “Door zowel een oplossing voor zzp’ers als corporate Nederland te bieden, geloven wij de grootste van Europa te kunnen worden”, voegt Perry van Beek, oprichter van Social One toe.

Schaalbaarheid en kennis
Social influencer Van Beek is sinds de start verbonden aan The Social Selling Company, als extern adviseur en trainer. Maar vanaf heden is hij dus ook echt partner van het bureau. Van Beek heeft sinds 2009 al duizenden salesprofessionals geleerd hoe zij LinkedIn kunnen inzetten om new business te genereren. “Het werd voor mij steeds lastiger om grote klanten te managen. Samen bieden wij meer continuïteit”, aldus van Beek. “The Social Selling Company is een echt transitiebedrijf en heeft de schaalbaarheid in huis, wij de uitgebreide trainingen, kennis en ervaring.”

Samen iedereen bijstaan
Van Beek en zijn team geven al jaren trainingen op het gebied van social selling, terwijl Berkman met zijn The Social Selling Company bedrijven bijstaat in complete transities op het vlak van sales. “Sales- en marketingprofessionals zien hun vak drastisch veranderen. Maar meeveranderen, laat staan vooroplopen, is niet zo eenvoudig”, zegt Berkman. “Wij kennen de uitdagingen van onze vakgenoten en kunnen samen iedereen met een behoefte op dit vlak bijstaan. Wil je een korte training – online of fysiek – zodat je de volgende fase in kan? Dan kan dat via ons label Social.ONE. Wil je met het hele team een transitie doorlopen, dan ben je bij The Social Selling company aan het juiste adres.”

Auteur |   ·   woensdag 11 okt, 2017

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

Nieuwe DSA-wetgeving uitdaging digitale marketeers

Nieuwe DSA-wetgeving uitdaging digitale marketeers

De nieuwe DSA-wetgeving (Digital Service Act van de EU) die sinds 1 januari ook geldt voor kleinere digitale ondernemers, vormt een flinke uitdaging voor digitale marketeers, aldus Nasser al Kamouchi, directeur van de Whello Group uit Amsterdam. Hij ziet nadelen als minder effectieve marketing, een lagere ROI en toenemende kosten (met alle risico’s, zie verderop),

Nieuwe innovatieve documentoplossing bespaart jaarlijks honderden uren

Nieuwe innovatieve documentoplossing bespaart jaarlijks honderden uren

Documizers heeft onlangs haar nieuwe innovatieve dienst voor documentautomatisering DocuFlow geïntroduceerd. De meeste bestaande klanten zoals bijvoorbeeld de KNVB, FNV, Schipper accountants en Dille & Kamille zijn inmiddels naar tevredenheid over op deze betaalbare online documentoplossing van Nederlandse makelij. DocuFlow bespaart het gemiddelde bedrijf of organisatie niet alleen honderden uren aan werk en dus heel veel tijd en geld, maar voorkomt ook fouten en zorgt voor een professionele & uniforme werkwijze.

Brink lanceert digitale bouwadministratietool DEDDO

Brink lanceert digitale bouwadministratietool DEDDO

Applicatie maakt administratie voor zzp’ers in de bouw makkelijker DEDDO, het digitale gereedschap waarmee zelfstandige ondernemers in de bouw hun bouwadministraties organiseren, is vandaag officieel gelanceerd door management-, advies- en softwarebedrijf Brink. DEDDO biedt zzp’ers een eenvoudige calculatie-, offerte- en facturatieoplossing aan, waardoor zij meer tijd overhouden voor hun passie: bouwen. Met meer dan vijftig

Baker McKenzie versterkt cloud strategie met uitrol van RelativityOne in wereldwijd netwerk

Baker McKenzie versterkt cloud strategie met uitrol van RelativityOne in wereldwijd netwerk

Advocatenkantoor Baker McKenzie heeft zijn eDiscovery-technologiediensten voor internationale kantoren uitgebreid met de implementatie van een nieuwe eDiscovery-oplossing: het cloud gebaseerde RelativityOne. Met dit SaaS-product kan Baker McKenzie beter enorme hoeveelheden gegevens verwerken en cliënten wereldwijd helpen met snelle reacties op complexe onderzoeken, rechtszaken, arbitrage en nalevingskwesties. eDiscovery vergemakkelijkt het beheer van grote hoeveelheden gegevens en

Vier vragen om te bepalen of jouw salesteam klaar is voor social selling

Vier vragen om te bepalen of jouw salesteam klaar is voor social selling

Social selling is onmisbaar voor elk modern salesteam dat volop vooruit wil in het opbouwen en onderhouden van relaties. Want voor groei en succes moet elke fase van de salesfunnel kloppen. In deze ambitie is social media en vooral LinkedIn als marketing- en saleskanaal niet meer weg te denken. Geldt dit ook voor jouw salesteam?

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken