SyncForce benoemd tot Cool Vendor

SyncForce is door onderzoeks- en adviesbureau Gartner benoemd tot Cool Vendor in de categorie Consumer Goods. Gartner benoemt ieder jaar bedrijven die voorop lopen in hun markt met innovatieve oplossingen tot Cool Vendor.

Criteria
Voor de selectie van Cool Vendors beoordelen Gartner-analisten IT-oplossingen die waarde kunnen toevoegen voor klanten. Om de status van Cool Vendor te bereiken, moeten bedrijven aan een aantal criteria voldoen. Gartner kiest hierbij niet per se voor grote namen, maar kijkt echt naar het product op zich.

Onderscheidend
De consumer goods-focused brand management-oplossing van SyncForce combineert projectmanagement, Master Data Management (MDM) en trade promotion management met elkaar. In tegenstelling tot traditionele Marketing Resource Management (MRM) leveranciers, die meer focussen op corporate en creative marketing. Daarnaast heeft SyncForce een sterke focus op productmarketing. “Mede hieraan hebben we de titel Cool Vendor te danken”, zegt Hans de Gier, directeur van SyncForce.

Merkconsistentie
In het digitale tijdperk moeten merken sneller en consistenter producten kunnen lanceren, in alle online en offline kanalen. Hiervoor heeft SyncForce het Total Brand Management-platform ontwikkeld. “Het verkorten van de tijd tussen productidee en –lancering in alle kanalen, de productintroductietijd, kan alleen met geïntegreerde processen”, De Gier. “Consistentie bereiken in het toenemend aantal merkcontactpunten vergt centrale regie op de productontwikkeling en –lancering.”

Auteur |   ·   dinsdag 6 mei, 2014

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

Orange zet in op het waarborgen van de continuïteit van de dienstverlening voor alle klanten, in Frankrijk en in de rest van de wereld

Orange zet in op het waarborgen van de continuïteit van de dienstverlening voor alle klanten, in Frankrijk en in de rest van de wereld

Door de huidige pandemie is Orange vastbesloten haar klanten ten alle tijden te verzekeren van de services en de beschikbaarheid van haar netwerken. Dit is de rol en verantwoordelijkheid van Orange Group als operator. Zowel in Frankrijk als in de rest van de wereld ondersteunt Orange haar particuliere en zakelijke klanten, evenals overheidsinstanties. Orange zorgt

Online imago beïnvloedt sollicitatiegedrag driekwart werkzoekenden

Online imago beïnvloedt sollicitatiegedrag driekwart werkzoekenden

Voor maar liefst 73 procent van de werkzoekende Nederlanders is een slecht online imago een goede reden om niet te solliciteren bij een potentiële werkgever. Dit blijkt uit onderzoek van vacaturezoekmachine Jobrapido, onder 500 Nederlandse sollicitanten. Van alle ondervraagden vindt 68 procent het online imago van een toekomstige werkgever belangrijk; een kwart van hen noemt het

Fujitsu voor vierde keer uitgeroepen tot leider in Gartner Magic Quadrant voor Managed Workplace Services Europa

Fujitsu voor vierde keer uitgeroepen tot leider in Gartner Magic Quadrant voor Managed Workplace Services Europa

Voor het vierde opeenvolgende jaar heeft analistenbureau Gartner Fujitsu uitgeroepen tot leider in haar 2020 Magic Quadrant voor Managed Workplace Services in Europa. Uit het rapport blijkt dat Fujitsu door alle leveranciers het hoogst gepositioneerd wordt vanwege haar vermogen de eigen visie uit te voeren. Volgens Gartner zijn Managed Workplace Services, activiteiten gericht op “het

Digitalisering noodzakelijk voor groei

Digitalisering noodzakelijk voor groei

Maar liefst 62 procent van het Nederlandse MKB ziet meegaan in digitale ontwikkelingen als een vereiste voor de toekomstige groei van hun organisatie. Dit blijkt uit onderzoek van MKB-financieringsplatform October onder 1.023 Nederlandse MKB-ondernemers, uitgevoerd door Panelwizard. Desondanks weet 49 procent van de ondervraagden niet precies hoe digitale ontwikkelingen kunnen worden ingezet om de onderneming te laten groeien. De

Eén op acht werkenden vindt dat organisatie prima zonder printer kan

Eén op acht werkenden vindt dat organisatie prima zonder printer kan

Maar liefst twaalf procent van de werkende Nederlanders is een voorstander van een werkplek zonder printers. Dit blijkt uit onderzoek van AFAS Software onder 1.123 werkende Nederlanders, uitgevoerd door Panelwizard. Van alle ondervraagden zegt een kwart zich weleens te ergeren aan collega’s die te vaak printen. De grootste voorstanders van een papierloos kantoor zijn werknemers

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken