Sony kiest voor Orange Business Services

Sony kiest Orange Business Services om de communicatie-infrastructuur van haar twee grootste werkmaatschappijen te consolideren en te transformeren in een geharmoniseerd, toekomstbestendig netwerk voor een verbeterde gebruikerservaring over de hele wereld. Gebouwd op de Orange Flexible SD-WAN oplossing verbindt het nieuwe Sony netwerk meer dan vijfhonderd locaties in ruim vijftig landen in vijf continenten en verbetert zo prestaties, beveiliging en schaalbaarheid van hun activiteiten.

Orange is hiermee Sony’s voornaamste wereldwijde aanbieder. Op den duur levert het een volledig geautomatiseerd intelligent netwerk voor alle wereldwijde bedrijfsonderdelen. Het toekomstbestendige SD-WAN platform stelt Sony in staat IT-talent efficiënt in te zetten en creëert volledige end-to-end zichtbaarheid voor een verbeterde wereldwijde flexibiliteit in dienstverlening.

Cloud
Met wereldwijde expertise op het gebied van dienstverlening en een lokale aanwezigheid in meer dan 160 landen garandeert Orange end-to-end zichtbaarheid van de wereldwijde infrastructuur met minder complexiteit. De bedrijfsapplicaties van Sony zullen virtueel in de cloud beschikbaar zijn voor alle bedrijfsonderdelen en regio’s. Deze beschikbaarheid geldt ook voor leveranciers van IT-diensten, welke Sony kan onboarden en managen via een één gebruikersinterface.

IT-innovatie
“De innovatie, integratiemogelijkheden en het internationale netwerk van Orange maken het voor ons mogelijk om voor het eerst onze regionale bedrijfsonderdelen samen te brengen onder één paraplu”, zegt Makoto Toyoda, Chief Information Officer van Sony Group. “Alleen Orange kan een platform leveren met deze schaal en scope, voor alle bewegende delen van onze internationale business. Voor ons betekent dit een transformatieslag waardoor wij nieuwe vormen van IT-innovatie mogelijk maken, wat het bedrijf verder zal brengen.”

Wereldwijd
Met haar wereldwijde SD-WAN infrastructuur slaat Sony een nieuw pad in”, zegt Rob Willcock, President voor de Amerikaanse regio’s van Orange Business Services. “Wij zijn verheugd dat Sony voor Orange heeft gekozen als sleutelpartner in hun transformatie. Bovendien zijn wij er klaar voor om onze rol te pakken en direct helderheid te brengen in hun wereldwijde communicatienetwerk. Orange heeft de technologie, het bereik en de mensen om dat mogelijk te maken voor klanten binnen en buiten de Verenigde Staten.”

Auteur |   ·   maandag 8 jul, 2019

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

Nederland wereldwijd zesde in Digital Quality of Life index

Nederland wereldwijd zesde in Digital Quality of Life index

Nederland staat wereldwijd op de zesde plaats wat betreft digitale levenskwaliteit. Dit blijkt uit het jaarlijkse Digital Quality of Life (DQL)-onderzoek in 85 landen van VPN-provider Surfshark in samenwerking met lokale partijen, waaronder het Nederlandse VPNdiensten.nl. Vooral op het gebied van internetkwaliteit en -veiligheid onderscheidt Nederland zich van andere staten. Op de aspecten internetbetaalbaarheid en

Helft bedrijven maakindustrie maakt weinig gebruik van predictive maintenance

Helft bedrijven maakindustrie maakt weinig gebruik van predictive maintenance

Maar liefst 46 procent van de bedrijven in de maakindustrie maakt momenteel te weinig gebruik van predictive maintenance. Dit blijkt uit onderzoek van Axians onder 211 managers in de Nederlandse maakindustrie, uitgevoerd door Panelwizard. Als belangrijkste verklaring voor deze implementatie-achterstand noemt bijna twee derde van de ondervraagden een gebrek aan kennis binnen hun organisatie. Andere redenen zijn onvoldoende verzamelde

Christelijk College Nassau-Veluwe uit Harderwijk wint STEAM Cup Challenge 2020

Christelijk College Nassau-Veluwe uit Harderwijk wint STEAM Cup Challenge 2020

Het Christelijk College Nassau-Veluwe uit Harderwijk heeft dit jaar de STEAM Cup Challenge gewonnen. Met een Micro:bit, een minicomputer waarmee toepassingen kunnen worden gemaakt door hem eenvoudig te programmeren, ontwierpen zij het beste idee binnen het thema ‘Smart City’. De jury prees het winnende team om de slimme wisselwerking tussen een lagere uitstoot van broeikasgassen

Orange zet in op het waarborgen van de continuïteit van de dienstverlening voor alle klanten, in Frankrijk en in de rest van de wereld

Orange zet in op het waarborgen van de continuïteit van de dienstverlening voor alle klanten, in Frankrijk en in de rest van de wereld

Door de huidige pandemie is Orange vastbesloten haar klanten ten alle tijden te verzekeren van de services en de beschikbaarheid van haar netwerken. Dit is de rol en verantwoordelijkheid van Orange Group als operator. Zowel in Frankrijk als in de rest van de wereld ondersteunt Orange haar particuliere en zakelijke klanten, evenals overheidsinstanties. Orange zorgt

Online imago beïnvloedt sollicitatiegedrag driekwart werkzoekenden

Online imago beïnvloedt sollicitatiegedrag driekwart werkzoekenden

Voor maar liefst 73 procent van de werkzoekende Nederlanders is een slecht online imago een goede reden om niet te solliciteren bij een potentiële werkgever. Dit blijkt uit onderzoek van vacaturezoekmachine Jobrapido, onder 500 Nederlandse sollicitanten. Van alle ondervraagden vindt 68 procent het online imago van een toekomstige werkgever belangrijk; een kwart van hen noemt het

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken