Orange Business Services tekent overeenkomst met voice response-platform achter The Voice of Holland

Dankzij de wereldwijde connectiviteit van Orange kan Sound of Data internationaal verder uitbreiden

Amsterdam, 11 april 2017 – Orange Business Services en het Nederlandse bedrijf Sound of Data slaan de handen ineen voor de levering van wereldwijde inbound voice-connectiviteit en diensten. Orange wordt Sound of Data’s preferred partner voor spraaktelefoniediensten in meer dan 115 landen wereldwijd. Sound of Data levert het voice response-platform achter het televisieprogramma The Voice of Holland.

Uitbreiding naar 115 landen
Met vijftien werknemers is Sound of Data een relatief klein bedrijf, maar in de markt van mass response-diensten is het een wereldspeler. Het bedrijf helpt (inter)nationale organisaties met het optimaliseren van hun klantenservice met spraaktelefoniediensten in meer dan 45 landen. Met de hulp van de voice services van Orange Business Services kan Sound of Data uitbreiden naar meer dan 115 landen, waaronder Brazilië, Argentinië, Mexico, Zuid-Afrika, Egypte en Indonesië. Daarnaast zal het portfolio met inbound voice-diensten van Sound of Data beschikbaar worden gesteld aan de (internationale) klanten van Orange.

Verkennen van nieuwe marktsegmenten
Waar Orange zich normaal gesproken voornamelijk richt op Fortune500-klanten, is Sound of Data met name actief in het marktsegment dat daarop volgt. Met de unieke samenwerking boren beide bedrijven nieuwe marktsegmenten aan, wat hen helpt om hun propositie op gebied van voice-connectiviteit en -diensten te verbeteren.

Alain Stas, Managing Director Benelux bij Orange Business Services, is blij dat Orange Sound of Data kan helpen met de uitbreiding naar het buitenland. “Beide bedrijven vergroten hun bereik door samen te werken. We kijken uit naar het versterken van onze inbound voice-diensten en Sound of Data de diensten te verlenen die het nodig heeft om internationaal verder uit te breiden.”

Pieter van Hoof, Managing Director bij Sound of Data, is het eens met Stas. “Om onze internationale groei te ondersteunen, zochten we naar een wereldwijde  partner die ons de meest betrouwbare connectiviteit kon geven voor inbound voice-diensten. Dankzij Orange kunnen we ons portfolio verder verbreden, naar meer mogelijkheden in meer landen om te voldoen aan de groeiende vraag naar onze dienstverlening.” Sound of Data is een vooraanstaande speler op het gebied van Inbound Voice Services in klantcontactomgevingen. Sound of Data biedt een one-stop-shop service voor (inter)nationale servicenummers met geavanceerde routeringsmogelijkheden en calamiteitenservices.

 

Auteur |   ·   dinsdag 11 apr, 2017

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

’s Heeren Loo ontwikkelt ‘serious game’ voor kinderen met beperking

’s Heeren Loo ontwikkelt ‘serious game’ voor kinderen met beperking

Game Robins Wereld helpt leergedrag te meten en stimuleren Leusden, 24 juli 2018 – Gehandicaptenzorginstelling ‘s Heeren Loo is met hulp van de AFAS Foundation gestart met de ontwikkeling van Robins Wereld. Met de game is het mogelijk effectief leergedrag te meten en stimuleren bij kinderen met een beperking. Robins Wereld speelt zich af in

Orange neemt Basefarm volledig over

Orange neemt Basefarm volledig over

Orange heeft vandaag een contract getekend waarmee het via haar dochtermaatschappij Orange Business Services voor honderd procent eigenaar wordt van cloudprovider Basefarm. Met de overname is een overnamebedrag van 350 miljoen euro gemoeid. Dit overnamenieuws volgt na een uitgebreide aanbestedingsprocedure, uitgezet door Abry Partners, voor haar aandeel in Basefarm.   Basefarm is een belangrijk Europees

Fujitsu versnelt digitale transformatie met verbeterde Multi-Cloud Hybrid IT

Fujitsu versnelt digitale transformatie met verbeterde Multi-Cloud Hybrid IT

Kort na de aankondiging van een intensievere samenwerking met strategische cloudaanbieders Microsoft en VMware, maakt Fujitsu vandaag bekend dat het haar samenwerking met SAP en Oracle gaat uitbreiden. Hiermee wil het IT-bedrijf haar aanbod omtrent digitale transformatie makkelijker en effectiever maken. Daarnaast versterkt Fujitsu haar multi-cloudintegratie en operationele diensten om zich te kunnen richten op

Fujitsu maakt Proof of Business in vijf dagen mogelijk

Fujitsu maakt Proof of Business in vijf dagen mogelijk

Fujitsu lanceert vandaag een nieuwe blockchainraamwerk waardoor een Minimum Viable Product (MVP) in slechts vijf dagen kan worden ontwikkeld. De dienst is voornamelijk ontwikkeld voor organisaties die een vliegende start willen maken met nieuwe ontwikkelingen op het gebied van blockchain, of de risico’s van bestaande blockchainprojecten willen verkleinen. In het programma staat een assessment van

Orange Business Services en Additiv zetten vermogensbeheer in de cloud

Orange Business Services en Additiv zetten vermogensbeheer in de cloud

Orange Business Services en Additiv, een expert in digitale oplossingen voor de financiële markt, hebben de handen ineen geslagen om digitale diensten voor vermogensbeheer as-a-service voor financiële instellingen tot stand te brengen. De cloudoplossingen automatiseren vermogensbeheer en verlagen de bedrijfskosten van veel financiële instellingen. De vermogensbeheerproducten van Additiv worden nu aangeboden op een SaaS-platform (Software-as-a-Service).

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken