Iron Mountain Insight® SaaSplatform breidt mogelijkheden uit op AWS

Iron Mountain (NYSE: IRM) – een wereldwijd toonaangevende aanbieder voor innovatieve diensten op het gebied van dataopslag, datacenter-infrastructuur, asset lifecycle management en informatiemanagement – kondigt aan dat haar content services platform, Iron Mountain InSight (InSight), nu beschikbaar is voor klanten als Software as a Service (SaaS)-dienst op Amazon Web Services (AWS). Met deze uitbreiding biedt Iron Mountain InSight klanten end-to-end services aan, waaronder het beheer van hun totale informatie-levenscyclus voor zowel fysieke als digitale content, om hun digitale trajecten te versnellen en meer waarde te halen uit gegevens die zijn opgeslagen op AWS

Iron Mountain InSight op AWS geeft bedrijven meer inzicht in en controle over hun data. Dit stelt hen in staat digitale transformatie te versnellen en beter gefundeerde beslissingen te nemen. Het platform combineert fysieke opslag, scanning, data-verzameling en digitale opslag in één proces, wat resulteert in transparantie over waar fysieke en digitale assets zich op elk moment bevinden. Dit vermindert risico’s, bevordert compliance en biedt bedrijven een centraal overzicht van de informatie die nu toegankelijk is op AWS. Iron Mountain InSight ondersteunt klanten op elk punt in hun digitale reis. Of ze nu net beginnen met het digitaliseren van fysieke bedrijfsmiddelen of werken aan het volledig automatiseren en transformeren van hun bedrijf, inclusief een door kunstmatige intelligentie en machine learning (AI/ML) gedreven intelligente digitale postkamer. Door gebruik te maken van AWS AI/ML met Iron Mountain InSight, stelt Iron Mountain klanten in staat om tekst en data in meer dan 50 talen en in vele bestandsformaten uit gescande documenten te halen, waaronder uit PDF, TIFF en Microsoft Oce. De klant krijgt de mogelijkheid om de gegevens die zijn opgeslagen op Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) te doorzoeken en er waarde uit te halen. De AWS-diensten die de Iron Mountain InSight-oplossing ondersteunen, zijn Amazon Textract, Amazon Comprehend, Amazon Transcribe en Amazon Rekognition.

“We zijn blij dat Iron Mountain InSight haar aanbod op AWS uitbreidt, waardoor HMCTS onze fysieke en digitale informatie eenvoudig kan blijven beheren”, zegt Stephen Burgess, Operationele Ondersteuning Erfrecht Manager bij Her Majesty’s Courts and Tribunals Service (HMCTS, verantwoordelijk voor de administratie van rechtbanken in Engeland en Wales). “Dit is een nieuwe kans voor HMCTS om het ‘Centraal Testamentenregister’, dat door meer dan 11.000 gebruikers per maand wordt gebruikt, met meer functies en betere gebruiksvriendelijkheid te verbeteren. Ik heb nauw met Iron Mountain samengewerkt. Op basis van feedback van gebruikers sinds de livegang van de upgrade in februari 2022 zijn de noodzakelijke verbeteringen doorgevoerd.”

“De lancering van Iron Mountain InSight SaaS-platform op AWS is een belangrijke stap voor onze klanten en het verdiept onze relatie met AWS”, zegt William L. Meaney, President en Chief Executive Ocer bij Iron Mountain. “We blijven ons aanbod verder ontwikkelen om aan de veranderende behoeften van onze klanten te blijven voldoen. Daarbij zetten we ons in voor een native, cloud first-benadering die onze flexibiliteit vergroot en klanten beter in staat stelt om strategische doelen in de hybride wereld te realiseren.”

“AWS en Iron Mountain streven ernaar om klanten op basis van hun behoeften te helpen inzichten te verkrijgen vanuit hun fysieke en digitale assets”, zegt Chris Grusz, Director, Independent Software Vendor Partner and AWS Marketplace Business Development bij AWS. “Iron Mountain’s InSight SaaS op AWS stelt klanten in staat om hun reis van fysiek naar digitaal naar cloud op petabyte-schaal te versnellen, en meer waarde te halen uit hun data met AWS AI/ML-diensten.”

Auteur |   ·   donderdag 4 aug, 2022

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

Linden-IT hoogste nieuwe binnenkomer MT1000 

Linden-IT hoogste nieuwe binnenkomer MT1000 

Detacheringsbureau Linden-IT is de hoogste nieuwe binnenkomer in de sector ICT Detachering & Outsourcing van de vandaag bekendgemaakte MT1000, het grootste onderzoek onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit en populariteit van zakelijke dienstverleners in Nederland. De Amsterdamse arbeidsbemiddelaar van IT-professionals is in hun categorie op de vierde plaats geëindigd. De MT1000 ranglijst is dit jaar

Baker McKenzie versterkt cloud strategie met uitrol van RelativityOne in wereldwijd netwerk

Baker McKenzie versterkt cloud strategie met uitrol van RelativityOne in wereldwijd netwerk

Advocatenkantoor Baker McKenzie heeft zijn eDiscovery-technologiediensten voor internationale kantoren uitgebreid met de implementatie van een nieuwe eDiscovery-oplossing: het cloud gebaseerde RelativityOne. Met dit SaaS-product kan Baker McKenzie beter enorme hoeveelheden gegevens verwerken en cliënten wereldwijd helpen met snelle reacties op complexe onderzoeken, rechtszaken, arbitrage en nalevingskwesties. eDiscovery vergemakkelijkt het beheer van grote hoeveelheden gegevens en

Vier vragen om te bepalen of jouw salesteam klaar is voor social selling

Vier vragen om te bepalen of jouw salesteam klaar is voor social selling

Social selling is onmisbaar voor elk modern salesteam dat volop vooruit wil in het opbouwen en onderhouden van relaties. Want voor groei en succes moet elke fase van de salesfunnel kloppen. In deze ambitie is social media en vooral LinkedIn als marketing- en saleskanaal niet meer weg te denken. Geldt dit ook voor jouw salesteam?

Helft Nederlandse bedrijven door krappe arbeidsmarkt eerder bereid mbo’ers aan te nemen

Helft Nederlandse bedrijven door krappe arbeidsmarkt eerder bereid mbo’ers aan te nemen

Zeventien procent neemt daarentegen liever geen middelbaargeschoolden aan Maar liefst 51 procent van alle Nederlandse organisaties neemt op dit moment eerder middelbaargeschoolde kandidaten aan dan voorheen. Dit blijkt uit onderzoek van Linden-IT onder 1.021 Nederlandse HR-verantwoordelijken, uitgevoerd door Panelwizard. Ondanks de sterk toegenomen vraag naar talent probeert nog altijd een zesde van alle Nederlandse bedrijven

Royal IHC kiest opnieuw voor servicedesk en on-site support van Fujitsu

Royal IHC kiest opnieuw voor servicedesk en on-site support van Fujitsu

Royal IHC en Fujitsu Nederland hebben een nieuw vijfjarig contract getekend voor de servicedesk en on-site support van de 2.700 Royal IHC-medewerkers. Daarnaast werkt Fujitsu aan een proof of concept (POC) voor de uitrol van de moderne werkplek, die voor medio 2023 gepland staat. De afgelopen vijf jaar was Fujitsu ook al verantwoordelijk voor de

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken