I-care ondersteunt Lanxess bij de lokale uitrol van de onderhoudsstrategie

I-care en Lanxess hebben een nieuwe samenwerkingsovereenkomst bereikt. Als dienstverlener gespecialiseerd in voorspellend onderhoud en betrouwbaarheid ondersteunt I-care de in Keulen gevestigde chemieproducent bij de lokale uitrol van de bedrijfsonderhoudsstrategie.

Hierbij waren integriteit, betrouwbaarheid en kostenefficiëntie van de fabriek van het grootste belang. “De aanpak van I-care past perfect bij de eisen die we stellen aan moderne onderhoudsbeheersystemen”, zeggen Lanxess-medewerkers Richard Schrayßhuen, Procurement Manager, en Andreas Kemnitz, Head of Central Maintenance.

Dankzij de “think global, act local” -benadering van I-care krijgt de bedrijfsgestuurde uitrol van Lanxess een solide lokale footprint. “Op basis van globale plannen streven we er altijd naar richtlijnen op te stellen met zoveel mogelijk lokale relevantie”, zegt Manuel Geier, Customer Care Manager van I-care.

“Neem bijvoorbeeld criticality of turnaround management. Alleen door processen op lokaal niveau te identificeren en te analyseren, kun je pragmatische verbeteringen doorvoeren. Gelukkig sluit deze manier van werken mooi aan bij het asset management concept van Lanxess, waardoor we heel graag deze alliantie willen aangaan.”

Auteur |   ·   dinsdag 8 dec, 2020

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

Document-automatisering bespaart bouwbranche tijd en geld

Document-automatisering bespaart bouwbranche tijd en geld

Aannemers, projectontwikkelaars en producenten van bouwproducten zoals vloeren en stenen. Ze klopten in de afgelopen jaren allemaal bij Documizers aan om hun documentstroom in kaart te brengen en automatiseren. Thunnissen – een middelgrote, eigentijdse ontwikkelende aannemer uit Heemstede – is de twintigste klant die in korte tijd 500 werkuur op jaarbasis bespaarde, en betrouwbaarheid in

Rol Chief Information Security Officers steeds belangrijker

Rol Chief Information Security Officers steeds belangrijker

Vanwege toenemende digitale risico’s in het bedrijfsleven, wordt de aanwezigheid van Chief Information Security Officers (CISO) steeds crucialer. Dit blijkt uit de Global CISO Survey, een analyse van in totaal 262 CISO’s in Europa, de VS en Australië, uitgevoerd door executive search- en leadership consultancyfirma Heidrick & Struggles. Met de belangrijker wordende functie nemen ook

Artificial Intelligence op de supportdesk

Artificial Intelligence op de supportdesk

In een wereld waar technologie constant evolueert, verandert de traditionele rol van IT als technische ondersteuning voor gebruikers mee. Kunstmatige intelligentie, of Artificial Intelligence (AI), wordt steeds meer integraal onderdeel van de ondersteuningservaring: hierdoor vervagen de grenzen tussen mens en machine. Gerbert Jan Valk, CEO Linden-IT Door AI verandert ook de rol van een IT-supportmedewerker.

Fujitsu lanceert Fujitsu Kozuchi

Fujitsu lanceert Fujitsu Kozuchi

Tijdens Activate Now Technology Summit in Madrid heeft Fujitsu haar gloednieuwe AI-platform gelanceerd (codenaam: Kozuchi). Het nieuwe platform geeft commerciële gebruikers wereldwijd de beschikking over krachtige technologieën op het gebied van AI en Machine Learning. Dankzij Kozuchi kunnen organisaties uit bijvoorbeeld: productie, detailhandel, financiën en gezondheidszorg, geavanceerde AI-technologie gebruiken als oplossing voor hun zakelijke uitdagingen. Om ervoor

Lightyear lanceert webapp in Nederland

Lightyear lanceert webapp in Nederland

Klantinput leidt tot verdere ontwikkeling applicatie Waar de meeste neobrokers ‘mobile only’ blijven, lanceert het investeringsplatform Lightyear per direct haar webapplicatie in Nederland en 21 andere Europese landen. Het belang van een webapplicatie is duidelijk geworden uit klantfeedback en functieverzoeken, waardoor Lightyear prioriteit gaf aan de ontwikkeling ervan. De neobroker ontwikkelde niet alleen het webplatform

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken