Fujitsu lanceert flexibele uSCALE voor post-corona transformatie

Fujitsu kondigt de beschikbaarheid aan van uSCALE. Deze on-premise, pay-per-use dienst is speciaal ontwikkeld voor organisaties die nu, na de coronacrisis, hun bedrijfactiviteiten willen transformeren.

Fujitsu uSCALE biedt een best-of-both-worlds model. Gebruikers krijgen toegang tot de nieuwste high-end infrastructuurtechnologie zonder hier op voorhand voor te betalen. Daarnaast biedt uSCALE ze de mogelijkheid om afhankelijk van de situatie, op- en af te schalen. Hierdoor hoeven bedrijven alleen te betalen voor diensten waar ze ook daadwerkelijk gebruik van maken.

Door de pandemie hebben veel organisaties het belang van transformatie ingezien van zowel de bedrijfsvoering als de dienstverlening. Liquiditieit is op dit moment echter ook belangrijk. Fujitsu uSCALE ondersteunt daarom de bedrijfstransformatie en maakt het voor bedrijven mogelijk om snel en flexibel te reageren op de crisis. De zero-capex, schaalbare, on-premise IT-middelen zijn kosteneffectief en afgestemd op de behoeften van de organisatie en bieden een veilige route richting de Hybride IT-omgevingen waar veel organisaties momenteel naartoe bewegen op zoek naar meer flexibiliteit, wendbaarheid en veerkracht.

Fujitsu is bezig met verschillende SELECT partners die uSCALE willen intergreren in hun dienstenpakket voor eindgebruikers. Serviceprovider Harbor Solutions heeft bijvoorbeeld dankzij uSCALE de digitale transformatie kunnen realiseren die nodig is voor het leveren van back-up, disaster recovery en opslag van objecten. Harbor Solutions maakt daarbij gebruik van een uSCALE-model dat capex-kosten overzet in opex-kosten en met behulp van schaalbare datacentercapaciteit kan voldoen aan veranderingen in de vraag naar opslagcapaciteit.  

Fujitsu uSCALE is niet service- of productgebonden. De datacenterproducten en -diensten van Fujitsu kunnen flexibel worden gecombineerd met oplossingen van meerdere leveranciers, waarbij gebruik wordt gemaakt van Fujitsu’s ecosysteem met verschillende technologie-, kanaal- en serviceproviderpartners.

Prijs en beschikbaarheid

Fujitsu lanceert uSCALE in negen landen (Duitsland, Groot-Brittannië, Finland, Zweden, Spanje, Frankrijk, België, Nederland en Luxemburg) en verwacht in de komende zes maanden verder uit te breiden binnen Europa. Danzkij een flexibel tariefmodel dat per oplossing kan worden geoptimaliseerd (bijvoorbeeld charge per node, per Terabyte aan data of zelfs per robotproces), kunnen opdrachtgevers zich volledig concentreren op het eindresultaat.

Auteur |   ·   maandag 19 okt, 2020

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

Orange Business Services en Amazon Web Services starten strategische samenwerking

Orange Business Services en Amazon Web Services starten strategische samenwerking

Orange Business Services is per direct een wereldwijde strategische samenwerking aangegaan met Amazon Web Services (AWS). Dankzij deze samenwerking kunnen bedrijven de voordelen van de cloud beter benutten en zich gemakkelijker aanpassen aan veranderende gebruikersbehoeften en/of veranderingen in de markt. Hierdoor wordt de digitale transformatie van veel organisaties versneld. Als onderdeel van de samenwerking gaan

Orange investeert via dochter Enovacom in Digital Health 2-fonds van LBO France

Orange investeert via dochter Enovacom in Digital Health 2-fonds van LBO France

Orange Group heeft besloten om via de Orange Digital Investment holding te investeren in het Digital Health 2 (DH2)-fonds van LBO France; een bekende Franse investeringsmaatschappij. Het DH2-fonds is van plan om tweehonderd miljoen euro te investeren in mkb-ondernemingen die zich bezighouden met e-health, zoals: QuantifiCare, Tribvn Healthcare, FeetMe en Meditect. Dankzij nieuwe ontwikkelingen op

SITA en Orange Business Services implementeren edge connectivity op luchthavens met shared SDN

SITA en Orange Business Services implementeren edge connectivity op luchthavens met shared SDN

SITA en Orange Business Services hebben via SITA’s shared connectivity platform AirportHub, een multi-tenant edge SD-WAN-platform geïmplementeerd op meer dan zestig luchthavens wereldwijd. Dankzij het Flexible SD-WAN-portfolio van Orange Business Services kan SITA Connect SDN luchtvaartmaatschappijen, grondafhandelaars en andere huurders toegang bieden tot één en dezelfde virtuele infrastructuur in de cloud. Dit zorgt niet alleen voor meer schaalbare en wendbare connectiviteit, ook

Tricolor kiest Orange Business Services voor implementatie geavanceerd omnichannel contact center

Tricolor kiest Orange Business Services voor implementatie geavanceerd omnichannel contact center

Het Russische Tricolor heeft Orange Business Services gekozen voor het moderniseren van de klantenservice. Dit gebeurt op basis van technologie van Genesys; een toonaangevende internationale aanbieder van klantenervaring- en contact center oplossingen.  Tricolor levert digitale diensten, waaronder satelliettelevisie en videostreaming, aan 12,2 miljoen huishoudens in Rusland. Door Genesys Engage in te zetten, een omnichannel en multi-cloud klantbetrokkenheidsoplossing die door

Cavli Wireless biedt innovatieve en naadloze IoT-applicaties met LTE-M connectiviteit van Orange Business Services

Cavli Wireless biedt innovatieve en naadloze IoT-applicaties met LTE-M connectiviteit van Orange Business Services

Cellulaire IoT-modules-fabrikant Cavli Wireless, bundelt IoT-modules met LTE-M-connectiviteit van Orange Business Services om haar zakelijke opdrachtgevers wereldwijd handvatten te bieden voor het innoveren van de IoT-waardeketen. Met het door Cavli gebundelde Hubble99-aanbod kunnen zij IoT-connectiviteitsmodules aanschaffen zonder daar kapitaal voor vrij te maken. Dankzij dit maandelijkse abonnement kunnen opdrachtgevers meteen profiteren van de voordelen met LTE-M, zoals een

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken