Iron Mountain Insight® SaaSplatform breidt mogelijkheden uit op AWS

Iron Mountain (NYSE: IRM) – een wereldwijd toonaangevende aanbieder voor innovatieve diensten op het gebied van dataopslag, datacenter-infrastructuur, asset lifecycle management en informatiemanagement – kondigt aan dat haar content services platform, Iron Mountain InSight (InSight), nu beschikbaar is voor klanten als Software as a Service (SaaS)-dienst op Amazon Web Services (AWS). Met deze uitbreiding biedt Iron Mountain InSight klanten end-to-end services aan, waaronder het beheer van hun totale informatie-levenscyclus voor zowel fysieke als digitale content, om hun digitale trajecten te versnellen en meer waarde te halen uit gegevens die zijn opgeslagen op AWS

Iron Mountain InSight op AWS geeft bedrijven meer inzicht in en controle over hun data. Dit stelt hen in staat digitale transformatie te versnellen en beter gefundeerde beslissingen te nemen. Het platform combineert fysieke opslag, scanning, data-verzameling en digitale opslag in één proces, wat resulteert in transparantie over waar fysieke en digitale assets zich op elk moment bevinden. Dit vermindert risico’s, bevordert compliance en biedt bedrijven een centraal overzicht van de informatie die nu toegankelijk is op AWS. Iron Mountain InSight ondersteunt klanten op elk punt in hun digitale reis. Of ze nu net beginnen met het digitaliseren van fysieke bedrijfsmiddelen of werken aan het volledig automatiseren en transformeren van hun bedrijf, inclusief een door kunstmatige intelligentie en machine learning (AI/ML) gedreven intelligente digitale postkamer. Door gebruik te maken van AWS AI/ML met Iron Mountain InSight, stelt Iron Mountain klanten in staat om tekst en data in meer dan 50 talen en in vele bestandsformaten uit gescande documenten te halen, waaronder uit PDF, TIFF en Microsoft Oce. De klant krijgt de mogelijkheid om de gegevens die zijn opgeslagen op Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) te doorzoeken en er waarde uit te halen. De AWS-diensten die de Iron Mountain InSight-oplossing ondersteunen, zijn Amazon Textract, Amazon Comprehend, Amazon Transcribe en Amazon Rekognition.

“We zijn blij dat Iron Mountain InSight haar aanbod op AWS uitbreidt, waardoor HMCTS onze fysieke en digitale informatie eenvoudig kan blijven beheren”, zegt Stephen Burgess, Operationele Ondersteuning Erfrecht Manager bij Her Majesty’s Courts and Tribunals Service (HMCTS, verantwoordelijk voor de administratie van rechtbanken in Engeland en Wales). “Dit is een nieuwe kans voor HMCTS om het ‘Centraal Testamentenregister’, dat door meer dan 11.000 gebruikers per maand wordt gebruikt, met meer functies en betere gebruiksvriendelijkheid te verbeteren. Ik heb nauw met Iron Mountain samengewerkt. Op basis van feedback van gebruikers sinds de livegang van de upgrade in februari 2022 zijn de noodzakelijke verbeteringen doorgevoerd.”

“De lancering van Iron Mountain InSight SaaS-platform op AWS is een belangrijke stap voor onze klanten en het verdiept onze relatie met AWS”, zegt William L. Meaney, President en Chief Executive Ocer bij Iron Mountain. “We blijven ons aanbod verder ontwikkelen om aan de veranderende behoeften van onze klanten te blijven voldoen. Daarbij zetten we ons in voor een native, cloud first-benadering die onze flexibiliteit vergroot en klanten beter in staat stelt om strategische doelen in de hybride wereld te realiseren.”

“AWS en Iron Mountain streven ernaar om klanten op basis van hun behoeften te helpen inzichten te verkrijgen vanuit hun fysieke en digitale assets”, zegt Chris Grusz, Director, Independent Software Vendor Partner and AWS Marketplace Business Development bij AWS. “Iron Mountain’s InSight SaaS op AWS stelt klanten in staat om hun reis van fysiek naar digitaal naar cloud op petabyte-schaal te versnellen, en meer waarde te halen uit hun data met AWS AI/ML-diensten.”

Auteur |   ·   donderdag 4 aug, 2022

Deel dit artikel

Lees meer ICT nieuwsnaar homepage »

Document-automatisering bespaart bouwbranche tijd en geld

Document-automatisering bespaart bouwbranche tijd en geld

Aannemers, projectontwikkelaars en producenten van bouwproducten zoals vloeren en stenen. Ze klopten in de afgelopen jaren allemaal bij Documizers aan om hun documentstroom in kaart te brengen en automatiseren. Thunnissen – een middelgrote, eigentijdse ontwikkelende aannemer uit Heemstede – is de twintigste klant die in korte tijd 500 werkuur op jaarbasis bespaarde, en betrouwbaarheid in

‘Ik wilde eigenlijk nooit werknemers aannemen’

‘Ik wilde eigenlijk nooit werknemers aannemen’

Jack Kuiper staat op zijn 62ste nog altijd aan het hoofd van Documizers Ontwikkelingen in technologie gaan zo snel, dat moet je aan jongere generaties overlaten, dacht Jack Kuijper altijd. Toch staat hij na twintig jaar, op zijn 62ste, nog altijd aan het hoofd van Documizers, leverancier van oplossingen voor documentprocessen, waarmee hij klanten zoals

Fujitsu en Deep Instinct werken samen tegen ransomware

Fujitsu en Deep Instinct werken samen tegen ransomware

Fujitsu kondigt vandaag een samenwerking aan met Deep Instinct, het allereerste bedrijf dat end-to-end deep learning gebruikt voor cybersecurity. Samen lanceren ze een unieke anti-ransomwaredienst, waarmee de meest geavanceerde bedreigingen – bekend en onbekend – in minder dan twintig miliseconden onschadelijk worden gemaakt. Fujitsu en Deep Instinct bieden hiermee de snelste en meest effectieve beveiligingsoplossing van

Rol Chief Information Security Officers steeds belangrijker

Rol Chief Information Security Officers steeds belangrijker

Vanwege toenemende digitale risico’s in het bedrijfsleven, wordt de aanwezigheid van Chief Information Security Officers (CISO) steeds crucialer. Dit blijkt uit de Global CISO Survey, een analyse van in totaal 262 CISO’s in Europa, de VS en Australië, uitgevoerd door executive search- en leadership consultancyfirma Heidrick & Struggles. Met de belangrijker wordende functie nemen ook

Artificial Intelligence op de supportdesk

Artificial Intelligence op de supportdesk

In een wereld waar technologie constant evolueert, verandert de traditionele rol van IT als technische ondersteuning voor gebruikers mee. Kunstmatige intelligentie, of Artificial Intelligence (AI), wordt steeds meer integraal onderdeel van de ondersteuningservaring: hierdoor vervagen de grenzen tussen mens en machine. Gerbert Jan Valk, CEO Linden-IT Door AI verandert ook de rol van een IT-supportmedewerker.

In samenwerking met

banner

Dossiers

Partnerdossiers



ICTtrends.nl

ICTtrends.nl is het platform voor en over IT en IT-management. Behalve de belangrijkste trends en nieuwsfeiten in de IT-wereld biedt ICTtrends.nl ook achtergronden en praktische handvatten.

Contact

ICTtrends.nl
Telefoon: 020 – 760 2671 (werkdagen)
Mail: redactie@icttrends.nl

ICT rubrieken